Konkursy PATRIA NOSTRA realizowane są w Internecie. Uczestnicy konkursów tworzą krótkie filmy związane z historią Polski.
DLA KOGO - Konkurs Patria Nostra adresowany jest do młodzieży szkolnej z Małopolski oraz Polski Południowej, a także do młodzieży polonijnej z całego świata.
W konkursie przewidziany jest udział ok. 90 szkół. Każda szkoła może zgłosić 1 drużynę 4-osobową złożoną z 3 uczniów i nauczyciela.
ZADANIE KONKURSOWE - polega na wykonaniu animacji lub filmu o czasie 45-60 sekund, dotyczącego najważniejszych wydarzeń z historii Polski.
TEMATY PRAC KONKURSOWYCH - dostępne będą dla wszystkich zarejestrowanych uczestników konkursu poprzez KONTO UCZESTNIKA, na które można zalogować się za pośrednictwem strony internetowej konkursu.
HARMONOGRAM - Rejestracja uczestników do 31 marca
Nadsyłanie prac do 15 maja
Głosowanie 15 - 20 maja
Gala finałowa w Krakowie w czerwcu 2021 r.
REJESTRACJA - rejestracja uczestników odbywa się poprzez stronę internetową konkursu
www.konkurs-patrianostra.pl
KOMUNIKACJA - każda drużyna otrzyma własne KONTO UCZESTNIKA, na które można się zalogować. Konto służy do bieżącej komunikacji z organizatorem, do przesyłania prac konkursowych oraz do głosowania na najlepsze prace. Działanie konta zbliżone jest do funkcjonalności skrzynki e-mail.
ZGODY RODZICÓW – niepełnoletni uczestnicy konkursów powinni uzyskać zgodę rodziców lub prawnych opiekunów na udział w konkursie. Formularz zgody znajduje się na końcu niniejszego zaproszenia oraz na stronie internetowej konkursu. Wypełnione i podpisane formularze należy zeskanować oraz przesłać do Organizatora za pośrednictwem KONTA UCZESTNIKA, które dostępne jest po zalogowaniu.
Zaproszenie - opis konkursu