Oferujemy kształcenie w Technikum, Liceum Ogólnokształcącym oraz Branżowej Szkole I stopnia
TECHNIK EKONOMISTA prowadzi w różnych organizacjach działalność gospodarczą, sprawy kadrowo-placowe i podatkowe oraz rachunkowość, sporządza także elementy planów, analizy, sprawozdania i wykonuje prace biurowe.
technik rachunkowości technik ekonomista
TECHNIK ŻYWIENIA I USŁUG GASTRONOMICZNYCH ocenia i przechowuje żywność, sporządza potrawy i napoje, planuje i analizuje sposoby żywienia oraz organizuje produkcję gastronomiczną i wykonuje usługi gastronomiczne
technik żywienia i usług gastronomicznych
TECHNIK HANDLOWIEC planuje, organizuje i realizuje transakcje zakupu-sprzedaży na różnych szczeblach obrotu towarowego. Prowadzi działania marketingowe związane ze sprzedażą oraz sprawy ekonomiczno-finansowe w przedsiębiorstwie.
Technik handlowiec
TECHNIK INFORMATYK przygotowuje stanowiska komputerowe z urządzeniami peryferyjnymi do pracy, diagnozuje je i naprawia. Projektuje i administruje lokalnymi sieciami komputerowymi. Tworzy i administruje stronami internetowymi i bazami danych
Technik informatyk
Technik grafiki i poligrafii cyfrowej zajmuje się szeroko pojętym przygotowywaniem materiałów do drukowania cyfrowego z uwzględnieniem technologii wizualizacji trójwymiarowej. Obsługuje różnego rodzaju aplikacje graficzne przeznaczone do projektowania i obróbki grafiki wektorowej, bitmapowej, oraz modelowania 3D. Obsługuje również programy do tworzenia publikacji z uwzględnieniem książek dedykowanych dla czytników elektronicznych
Technik grafiki i poligrafii cyfrowej
Branżowa Szkoła I stopnia kształci uczniów w różnych zawodach. Nauka zawodu trwa 3 lata
Liceum Ogólnokształcące Branżowa Szkoła I stopnia
Za nami 9. edycja Narodowego Czytania, ogólnopolskiej akcji wspólnej lektury wybitnych dzieł literatury polskiej.
Akcja organizowana jest przez Prezydenta RP od 2012 roku. Została zainicjowana publiczną lekturą „Pana Tadeusza” Adama Mickiewicza. Do tej pory czytano dzieła Aleksandra Fredry, „Trylogię” i „Quo Vadis” Henryka Sienkiewicza, „Lalkę” Bolesława Prusa, „Wesele” Stanisława Wyspiańskiego, „Przedwiośnie” Stefana Żeromskiego oraz nowele polskie.
W tym roku w internetowym głosowaniu wybrano „Balladynę” Juliusza Słowackiego.
W Żabnie jednego z najsłynniejszych dzieł polskiego romantyzmu można było posłuchać na rynku, przy fontannie.
Fragmenty napisanego w 1834 roku w Genewie dramatu czytali przedstawiciele władz miasta, instytucji kultury, szkół (w tym nasi uczniowie) oraz mieszkańcy.
Organizatorem Narodowego Czytania było Gminne Centrum Kultury i Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna; honorowy patronat nad przedsięwzięciem objęła Burmistrz Żabna, pani Marta Herduś.
1 września, pomimo obostrzeń sanitarnych, po prawie półrocznej przerwie (włączając okres wakacji), wróciliśmy do szkoły. Kolejny rok rozpoczęliśmy jednak nieco inaczej niż zwykle. Nie odbyło się tradycyjne spotkanie dyrekcji, nauczycieli i młodzieży w sali gimnastycznej. Po mszy świętej odprawionej w kościele parafialnym uczniowie wraz z nauczycielami przeszli do budynku szkoły. Wychowawcy klas poinformowali młodzież o obowiązujących
w szkole procedurach bezpieczeństwa w okresie pandemii COVID-19.
Mamy nadzieję, że mimo trudności i ograniczeń nowy rok szkolny będzie spokojny i bezpieczny, że będzie czasem osiągnięcia wielu sukcesów edukacyjnych i wychowawczych.
Dnia 2 września rozpoczyna się nabór uczestników na zajęcia on -line realizowanych w komponencie Małopolskiej Chmury Edukacyjnej w ramach projektu pn. „Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce II”(Edycja V 2020/2021)
Zajęcia on –line są jedną z form wsparcia realizowanych w ramach komponentu Małopolskiej Chmury Edukacyjnej w projekcie pn. „Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce II”.W obecnej edycji prowadzone będą zajęcia on-line dla uczniów/ uczennic Technikum w ZSP Żabno.z obszarów:żywność i język angielski zawodowy. Celem projektu jest poprawa efektywności kształcenia zawodowego.
Zajęcia on-line w obszarze żywność prowadzone będą przez pracowników akademickich Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, w obszarze język angielski zawodowy przez pracowników akademickich Uniwersytet Pedagogiczny im. KEN w Krakowie. Zajęcia on-line prowadzone będą w szkole w formie wideokonferencji.
W ramach przedmiotowego projektu w każdej grupie może znaleźć się co najmniej 15 uczniów/uczennic związanych z danym obszarem.
Na zajęciach zapewniony będzie udział nauczyciela przedmiotu związanego z obszarem tematycznym. W ramach jednego roku szkolnego przewiduje się realizację 30 godzin zajęć on-line, w każdym z zadeklarowanych przez szkołę obszarów tematycznych. Harmonogram zajęć on-line w danym obszarze tematycznym będzie ustalany każdorazowo przed rozpoczęciem poszczególnej edycji zajęć w danym roku szkolnym.
Beneficjent/Lider projektu: Województwo Małopolskie Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego
Partner projektu: Powiat Tarnowski
Realizator/rzy projektu: Powiat Tarnowski, Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Zakliczynie, Zespół Szkół Licealnych i Technicznych w Wojniczu, Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Tuchowie, Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Żabnie Szkoła: Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Zakliczynie, Zespół Szkół Licealnych i Technicznych w Wojniczu, Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Tuchowie, Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Żabnie
Załączniki:
Załącznik nr 1 - Formularz zgłoszeniowy oraz regulamin rekrutacji i uczestnictwa
Załącznik nr 2 - Protokół rekrutacji
Załącznik nr 3 - Deklaracja uczestnictwa
Załącznik nr 4 - Oświadczenie uczestnika
Załącznik nr 5 - Zakres danych osobowych użytkowników do Centralnego Systemu Informatycznego
Załącznik nr 6 - Zgoda na utrwalenie i rozpowszechnianie wizerunku uczestnika
1 września bus szkolny do Radłowa odjedzie wyjątkowo o godz. 10.00.
Prosimy wszystkich uczniów, którzy chcieliby nim dojeżdżać do szkoły w całym roku szkolnym o przekazanie informacji wychowawcom bądź wicedyrektor szkoły p. Agnieszce Kurzydym.
Przypominamy, że przejazd busa jest finansowany przez Starostwo Powiatowe w Tarnowie.
ROZKŁAD JAZDY AUTOBUSU DLA UCZNIÓW Z RADŁOWA
Czytaj więcej
Zapraszamy uczniów, nauczycieli i pracowników na Mszę w kościele parafialnym o godz. 8.00.
Po jej zakończeniu uczniowie (w maseczkach) przechodzą do budynku szkoły (lub hali sportowej) i po uprzedniej dezynfekcji dłoni (przy wejściach) udają się na spotkanie z wychowawcami.
Przydział sal lekcyjnych dla poszczególnych klas:
nr sali | klasa |
103 | 3HGI |
104 | 2TE |
113 | 3A |
114 | 1A szkoła branżowa |
202 | 2GI |
203 | 1TG |
210 | 4EGH |
212 | 4HI |
215 | 2HI |
217 | 3B |
304 | 1HI |
310 | 2TG |
hala | 2A |
hala | 2B |
Uczniowie klas 3HGI, 2TE, 3a i 1a wchodzą wejściem od strony parkingu. Uczniowie pozostałych klas wejściem głównym. Prosimy uczniów o zapoznanie się z procedurami bezpieczeństwa.
Do zobaczenia 1 września
WAŻNE DLA UCZNIÓW
1. Rodzic odpowiada za stosowanie zasad bezpieczeństwa przez swoje dziecko w drodze do szkoły, jak i w drodze powrotnej.
2. Do szkoły może uczęszczać wyłącznie uczeń zdrowy, bez objawów chorobowych sugerujących chorobę zakaźną.
3. Uczeń stosuje się do zaleceń wydawanych przez dyrektora, władze lokalne i państwowe oraz instytucje lokalne, instytucje państwowe w tym sanitarno-epidemiologiczne.
4. Każdy uczeń zobowiązany jest do samoobserwacji i pomiaru temperatury.
5. Uczeń posiada własne przybory i podręczniki, które w czasie zajęć mogą znajdować się na stoliku szkolnym ucznia lub w torbie/plecaku. Uczniowie nie powinni wymieniać się przyborami szkolnymi między sobą.
6. W przypadku podejrzenia zakażenia koronawirusem lub choroby COVID-19 (duszności, kaszel, gorączka) pozostaje w domu i zawiadamia o tym fakcie dyrektora placówki.
7. Do szkoły uczniowie wchodzą i wychodzą tylko przez wejście dla nich wyznaczone - wejście główne.
8. Przy wejściu do szkoły obowiązuje zasada dystansu społecznego.
9. Przy wejściu do szkoły uczniowie zobowiązani są bezwzględnie do odkażania rąk płynem do dezynfekcji rąk wg instrukcji (umieszczonej w widocznych miejscach). Zobowiązani są do wejścia w maseczce zasłaniającej twarz.
10. Uczniowie zobowiązani są do noszenia maseczek podczas przerw i kontaktów z pracownikami szkoły.
11. Uczniowie nie korzystają z szatni uczniowskich, odzież wierzchnią zabierają ze sobą do klasy.
12. Przy wejściu do i wyjściu z sali lekcyjnej zachowują dystans społeczny (min.1,5m).
13. Dystans społeczny obowiązuje również na schodach, korytarzach szkolnych.
14. Uczniowie korzystają z własnych podręczników, długopisów, chusteczek higienicznych.
15. Uczniowie nie zmieniają miejsc ustawienia stolików, zachowując wymagane odległości.
16. Podczas pobytu w salach uczniowie przestrzegają zasad bezpieczeństwa.
17. Uczniowie przemieszczają się w szkole tylko w niezbędnych sytuacjach.
18. Uczniowie korzystają podczas jednego dnia nauki z jednej sali (z wyjątkiem zajęć w grupach), w której przebywają na przerwach, chyba, że liczba obecnych uczniów pozwala na zachowanie dystansu społecznego to mogą wyjść na korytarz obok sali na przerwę.
19. Uczniowie nie gromadzą się w toaletach, korytarzach.
20. Uczniowie podczas lekcji nie wychodzą poza teren szkoły, wyjście będzie jednoznaczne z brakiem możliwości powrotu w tym dniu do szkoły.
21. Uczniowie powinni:
- zachować bezpieczną odległość od rozmówcy (1-1,5 metra), nie witać się przez podanie ręki,
- regularnie i dokładnie myć ręce wodą z mydłem przez co najmniej 30 sekund według zalecanej przez SANEPID instrukcji lub zdezynfekować dłonie- środkiem na bazie alkoholu (min. 60%),
- podczas nauki NIE dotykać dłońmi okolic twarzy zwłaszcza ust, nosa i oczu, a także przestrzegać higieny kaszlu i oddychania.,
- dbać, aby miejsca pracy były czyste i higieniczne,
- przestrzegać samemu i uczyć innych podczas pobytu w szkole tzw. ,,etykiety kaszlu” czyli zasłaniania w trakcie kaszlu czy kichania nosa i ust, najlepiej chusteczką jednorazową lub przedramieniem,
- używać do dodatkowej higieny rąk żelu antybakteryjnego lub chusteczek jednorazowych z dodatkiem alkoholu,
- unikać dzielenia się jedzeniem, piciem i naczyniami,
- nie kłaść toreb, plecaków na blaty stolików,
- unikać bliskiego kontaktu z innymi osobami (np. przytulanie).
1. Rodzic odpowiada za stosowanie zasad bezpieczeństwa przez swoje dziecko zarówno w drodze do szkoły, jak i w drodze powrotnej.
2. Rodzic stosuje się do zaleceń wydawanych przez władze lokalne i państwowe oraz instytucje lokalne, instytucje państwowe w tym sanitarno-epidemiologiczne.
3. Zobowiązuje się rodziców do poinformowania uczniów o zagrożeniach Covid-19 płynących z korzystania z komunikacji publicznej i przebywania w miejscach zatłoczonych.
4. Uczeń będzie uczęszczał do szkoły po wypełnieniu przez rodzica oświadczenia i deklaracji.
5. Wychowawca ucznia powracającego do szkoły po chorobie, w uzasadnionych przypadkach może zwrócić się do rodziców o przedstawienie zaświadczenia od lekarza potwierdzającego, że uczeń jest zdrowy.
6. Uczniowie z podwyższoną temperaturą, katarem, kaszlem oraz innymi objawami chorobowymi powinni być zbadani przez lekarza i do czasu pełnego powrotu do zdrowia zostać w domu.
7. Rodzice są zobowiązani do odbierania telefonów ze szkoły.
8. Każdorazowa zmiana danych kontaktowych podanych do wiadomości w szkole podlega natychmiastowej aktualizacji.
9. Wymagane dane to aktualne numery telefonów komórkowych obydwojga rodziców oraz numery stacjonarne do zakładów pracy.
10. Na wypadek konieczności poinformowania rodziców o zaistniałym w szkole przypadku zachorowania, wymagany jest aktualny adres mailowy do jednego z rodziców. Administratorem danych osobowych jest Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Żabnie ul. Rynek 26, 33-240 Żabno, telefon kontaktowy: 146456187 lub e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celach związanych z realizacją wyżej wskazanych celów przez Administratora i nie będą przetwarzane dla celów marketingowych lub w sposób zautomatyzowany.
11. Rodzic/opiekun prawny nie może wejść do szkoły, wszelkie sprawy uzgadnia telefonicznie z sekretariatem szkoły Tel. 146456187.
12. Rodzice zapewniają dziecku indywidualną osłonę ust i nosa w drodze do i ze szkoły oraz w szkole.
13. Rodzice regularnie przypominają dziecku o podstawowych zasadach higieny m.in. myciu rąk wodą z mydłem, nie podawaniu ręki na przywitanie, unikaniu częstego dotykania oczu, nosa i ust.
14. Zwracają uwagę na odpowiedni sposób zasłaniania twarzy podczas kichania czy kasłania.
15. Na czas podwyższonego reżimu sanitarnego drzwi do szkoły są zamknięte.
16. Wejście do placówki sygnalizuje się dzwonkiem.
POSTĘPOWANIE NA WYPADEK PODEJRZENIA ZAKAŻENIA
1. W razie zaobserwowania objawów choroby lub złego samopoczucia ucznia nauczyciel natychmiast informuje dyrektora/wicedyrektora o zaobserwowanych zagrożeniach oraz organizuje się odprowadzenie ucznia przez personel pomocniczy do wydzielonego pomieszczenia wyposażonego m.in. w środki ochrony osobistej i płyn dezynfekujący, z zapewnieniem minimum 2 metrów odległości od innych osób.
2. Rodzice są zobowiązani do odebrania z placówki ucznia, które źle się czuje, ma podwyższoną temperaturę, kaszel, duszności, a także do nieposyłania do szkoły chorego dziecka lub posiadającego podobne objawy.
3. Do czasu przyjazdu rodziców i opuszczenia szkoły przez chorego ucznia przebywa on w wyznaczonym pomieszczeniu pod nadzorem pracownika placówki.
4. Pomieszczenia, w których przebywał uczeń, są jak najszybciej dezynfekowane.
5. Rodzic lub opiekun ma obowiązek niezwłocznie zgłosić dyrekcji placówki, że któryś z domowników mógł mieć kontakt z osobą zarażoną COVID-19, u dziecka wystąpiły objawy chorobowe lub rodzina została objęta kwarantanną.
6. W przypadku powzięcia informacji o możliwości zakażenia ucznia lub członka jego rodziny dyrektor/wicedyrektor zawiadamia stację sanitarno - epidemiologiczną, organ prowadzący oraz organ nadzorujący szkołę.
7. O zaistniałej sytuacji informuje się również rodziców pozostałych uczniów.
Szanowni Maturzyści
Informuję, że świadectwa maturalne można odbierać 11 sierpnia 2020 r. w sali 114 w godz. 8:30 – 12:30 z zachowaniem obowiązujących w szkole procedur bezpieczeństwa dotyczących zagrożenia koronawirusem (dezynfekcja, wchodzenie pojedynczo, maseczki, własne długopisy). Wyniki można sprawdzić systemie informacji OKE https://obieg.oke.krakow.pl/ 11sierpnia 2020 r. od godz. 8:00.
Dyrektor szkoły Agata Wajda-Tylek
Z dniem 16 maja 2023 r. rozpoczynamy nabór do klas pierwszych w Zespole Szkół Ponadpodstawowych im. ks. Janusza St. Pasierba w Żabnie.
Regulamin oraz szczegółowy harmonogram – w zakładce REKRUTACJA.
Nabór odbywa się poprzez stronę internetową: https://malopolska.edu.com.pl/kandydat/app/
ZAPRASZAMY
Egzaminy poprawkowe i klasyfikacyjne
w roku szkolnym 2019/2020 (26 i 27.08.2020 r.)
EGZAMINY POPRAWKOWE |
|||
lp. |
przedmiot |
data i godzina |
sala |
1. |
systemy operacyjne
lokalne sieci komputerowe |
26.08.2020 r.- godz. 9.00 |
310 |
2. |
urządzenia techniki komputerowej administrowanie systemami operacyjnymi |
26.08.2020 r. - godz. 10.45 |
310 |
3. |
j.polski |
26.08.2020 r. – godz.9.00 |
210 |
4. |
edukacja dla bezpieczeństwa |
26.08.2020 r. – godz. 10.45 |
114 |
5. |
chemia |
27.08.2020 r.- godz. 9.00 |
104 |
6. |
j.francuski |
27.08.2020 r. - godz. 9.00 r. |
114 |
EGZAMINY KLASYFIKACYJNE |
|||
1p. |
przedmiot |
data i godzina |
sala |
1. |
j.francuski |
27.08.2020 r.- godz. 9.00 |
114 |
2. |
wyposażenie techniczne zakładów gastronomicznych |
27.08.2020 r. - godz. 10.30
|
202
|
3. |
podstawy technologii gastronomicznej |
||
4. |
pracownia technologii gastronomicznej |
||
5. |
bhp w gastronomii |
||
6. |
technologia gastronomiczna |
Żabno, dnia 3.08.2020 r.
Pobierz harmonogram egzaminów poprawkowych i klasyfikacyjnych
Regulamin konkursu oraz karta zgłoszeniowa dostępne są na stronie https://ec1lodz.pl/
More Articles ...
- Szanowna Pani Dyrektor, Drodzy Wychowawcy i Nauczyciele!
- Zakończenie roku szkolnego 2019/2020
- Drogie Uczennice, Drodzy Uczniowie
- W sprawie odbioru świadectw
- Informacje dla uczniów zdających egzaminy zawodowe
- Rekrutacja na staże i praktyki zawodowe dla uczniów
- Regulamin rekrutacji
- Dokumenty rekrutacyjne
- Matura 2020
- Ważny komunikat
- DZIEŃ WOLNOŚCI I PRAW OBYWATELSKICH
- Dzień Dziecka